There was an error in this gadget

Monday, July 19, 2010

Hi.....

Sekali2 aku jalan blogorang huhu, ske tgk meriah... huhu.. lame xblogwalkin huhu... kepada semua yang blogwalkin ke blog ini.. mkaseh byk2 huhu..

satey

Hui haaaaaaaaaaa, bang akak adik mai cini wei.. ahaha beli satey dapat satey bang, hui beli satey dapat satey bang... hahaha abg akak adik acik blogger2 singgah ler.. beli satey wei..

haha Dah cari tapak dah bukak tapa.. mniage la bang.. ade org mniaga ikan, ayam, udang, ha serba serbi.. seme gak ngan kawan2 blogger yang lain, ade mcm2 citer dicanang, ade mcm2 hal dan info dikongsi.. ade yang jual barang.. ade yang beli barang.. haha macam pasar malam... aper pon singgah lah mane2 blog yang anda nak singgah kalau singgah sini layan la satey dlu ok.. hahahahahahahaha, haha.. layan lagu satey dlu.. yer..

Aaaaa singgah bang, singgah dik, singgah kak, beli satey dapat satey haha.. singgah singgah singgah dlu.. hui

Satey.. satey.. satey wei satey..

Haaaaaaaaa, jgn ditunggu

Yahh dimana tapak.. lagu popular senario sekitar akhir 90an dan awal milanium,
huhu mengingatkan kita kepada lawak slumber mereka.. huh

yah kepada mereka nk mencari tapak peniagaan ke, tapak bloggerke.. huhu selamat menapak diucapkan huhu

eeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaah heeeei

sms.. huhu mcm tol.. huhu kelam kabut huhu.. ape2 pon.. keng kawan skalian layan jer

sms punya pasal.. ape pasal?

huhu

sat2.. amboi lama dah aku xbukak blg aku nie.. beranai2 dah ber sawang da.. aquarium kna ganti baru... huhuhu
tp xpa aku cheriakan suasana pblog ini ngan zapin huhuhu.. harap terhibur nah. kepadal bloggerers yg slalu berjalan diblog yang tak seberapa ini makaseh byk2

hou, layan zapin sket

HITLeer (pukui).. main2 plak

Ingat Yang Dokter Pesan



Dokter pesan:

Sunday, May 16, 2010

Fast Delivery

Saturday, May 15, 2010

AKU SUPERHERO


Aku bukanlah superman, aku memang superhero, same macam superman.. aku mempunyai identiti yang rahsia.. sama seperti superman.. satu negara perlukan aku.. kalau aku tiada, siapa yang akan menolong negara.. same macam superman..

Thursday, May 13, 2010

Aduhai Pesakit..



Ada Seorang doktor.. Sebuah Hospital, menjaga 2 pesakit yang kesemuanya melecur.. Kebetulan pada waktu dia bertugas, dia didatangi dengan sekumpulan penuntut sebuah kolej kesihatan.. salah seorang penuntut tadi hairan dengan keadaan pesakit-pesakit yang diterima oleh Tuan Doktor tersebut..
Tanpa segan silu, salah seorang penuntut menanyakan Tuan Doktor tersebut..

Ada Harapan, Kurangkan Kesilapan..


Tuesday, May 11, 2010

PANAS, PANAS, PANAS

 

PIALA THOMAS, DALAM KERINGAT ADA HARAPAN


Monday, May 10, 2010

RUMAHKU DILANGGA BABI


Sunday, May 9, 2010

KALAU KORANG ADE TANAH APE KORANG NAK BUAT?



mungkin banyak perkara yang korang nak buatkan , nak ade rumah, nak ada taman sendiri, nak ada kolam sendiri, rumah ada laman dan tanaman.


ADA APA NGAN CICAK

Kite selalu tengok cicak.. ada yang suka bela cicak. Ada yang tak suka tapi "terbela" jugak cicak. Ada yang Geli ngan Cicak, ada jugak yang saje je geli-geli nak pelihara cicak.. Tapi cicak tetap cicak

Dijawa Timur, ada pemuda yang mampu mencari rezeki dengan hanya menjual Cicak kering?

Saturday, May 8, 2010

AKU, KUNANG-KUNANG DAN....


Malam itu dingin, terlalu dingin.Ditemani sinar pudar bulan sabit, sesekali Angin garang. Sesekali ia sepoi-sepoi. Sedang suasana masih tenang

Jangan Kacau Kunang- kunang

Unggas bercahaya malam ini merupakan sejenis kumbang yang tergolong keluarga Lampyridae.Cahaya yang dihasilkan memiliki panjang gelombang 510 sampai 670 nanometer, dengan warna merah pucat, kuning, atau hijau, dengan keupayaan sinarannya sehingga 96%.

Friday, May 7, 2010

MANFAAT HIJAU

Manfaat Teh Hijau begitu banyak, disebalik rasa yang menyegarkan,ianya juga mengandungi

PERUTUSAN ORANG KAYA



Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat…

ANDA INGINKAN HARTA ORANG KAYA KG SEPENING LALAT?
Harta-harta, estet-estet, factory-factory, sumanya dok ada
Mau tak mau.. mau laa. WASIAT Niee



Tuesday, April 27, 2010

TEKNOLOGI HIJAU?

Setakat ini, sejauh mana aplikasi yang kita ambil dalam menghijaukan kembali bumi Tuhan ini..
Apakah tindakan yang kita ambil bagi menyokong Teknologi Hijau.. Teknologi hijau merujuk kepada Aplikasi teknologi dalam memulihara sumber alam.

bumi hijau

Apakah teknologi hijau?

Teknologi hijau merujuk kepada pembangunan dan aplikasi produk, peralatan serta sistem untuk memelihara alam sekitar dan alam semulajadi bagi meminimumkan atau mengurangkan kesan nagetif daripada aktiviti manusia. ianya merujuk kepada aplikasi produk, peralatan serta sistem yang memenuhi kretiria- kretiria berikut:

Insentif galak teknologi hijau

Najib pertimbang beri pelepasan cukai kepada sumbangan alam sekitar

PUTRAJAYA: Kerajaan sedang menimbangkan insentif pelepasan cukai bagi sumbangan kepada dana alam sekitar dan potongan cukai bagi bangunan atau reka bentuk menggunakan teknologi hijau serta mesra alam. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, berkata butir terperinci akan diumumkan pada pembentangan Bajet 2011 nanti.

Saturday, April 24, 2010

Aku Budak Baru Belajar

Semalam, hari ini, dan esok, merupakan simbolik kepada kehidupan kita. Terkadung dalam detik-detik waktu segala peristiwa, suka duka, perit-getir, susah senang. Mahu atau tidak, inilah pola corak kehidupan yang harus kita tempuhi, harus kita lalui, atas jalan-jalan yang kita pilih. Namun yang pasti jalan yang kita lalui adalah jalan yang satu.