There was an error in this gadget

Sunday, May 16, 2010

Fast Delivery

Saturday, May 15, 2010

AKU SUPERHERO


Aku bukanlah superman, aku memang superhero, same macam superman.. aku mempunyai identiti yang rahsia.. sama seperti superman.. satu negara perlukan aku.. kalau aku tiada, siapa yang akan menolong negara.. same macam superman..

Thursday, May 13, 2010

Aduhai Pesakit..



Ada Seorang doktor.. Sebuah Hospital, menjaga 2 pesakit yang kesemuanya melecur.. Kebetulan pada waktu dia bertugas, dia didatangi dengan sekumpulan penuntut sebuah kolej kesihatan.. salah seorang penuntut tadi hairan dengan keadaan pesakit-pesakit yang diterima oleh Tuan Doktor tersebut..
Tanpa segan silu, salah seorang penuntut menanyakan Tuan Doktor tersebut..

Ada Harapan, Kurangkan Kesilapan..


Tuesday, May 11, 2010

PANAS, PANAS, PANAS

 

PIALA THOMAS, DALAM KERINGAT ADA HARAPAN


Monday, May 10, 2010

RUMAHKU DILANGGA BABI


Sunday, May 9, 2010

KALAU KORANG ADE TANAH APE KORANG NAK BUAT?



mungkin banyak perkara yang korang nak buatkan , nak ade rumah, nak ada taman sendiri, nak ada kolam sendiri, rumah ada laman dan tanaman.


ADA APA NGAN CICAK

Kite selalu tengok cicak.. ada yang suka bela cicak. Ada yang tak suka tapi "terbela" jugak cicak. Ada yang Geli ngan Cicak, ada jugak yang saje je geli-geli nak pelihara cicak.. Tapi cicak tetap cicak

Dijawa Timur, ada pemuda yang mampu mencari rezeki dengan hanya menjual Cicak kering?

Saturday, May 8, 2010

AKU, KUNANG-KUNANG DAN....


Malam itu dingin, terlalu dingin.Ditemani sinar pudar bulan sabit, sesekali Angin garang. Sesekali ia sepoi-sepoi. Sedang suasana masih tenang

Jangan Kacau Kunang- kunang

Unggas bercahaya malam ini merupakan sejenis kumbang yang tergolong keluarga Lampyridae.Cahaya yang dihasilkan memiliki panjang gelombang 510 sampai 670 nanometer, dengan warna merah pucat, kuning, atau hijau, dengan keupayaan sinarannya sehingga 96%.

Friday, May 7, 2010

MANFAAT HIJAU

Manfaat Teh Hijau begitu banyak, disebalik rasa yang menyegarkan,ianya juga mengandungi

PERUTUSAN ORANG KAYA



Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat…

ANDA INGINKAN HARTA ORANG KAYA KG SEPENING LALAT?
Harta-harta, estet-estet, factory-factory, sumanya dok ada
Mau tak mau.. mau laa. WASIAT Niee