There was an error in this gadget

Monday, July 19, 2010

Hi.....

Sekali2 aku jalan blogorang huhu, ske tgk meriah... huhu.. lame xblogwalkin huhu... kepada semua yang blogwalkin ke blog ini.. mkaseh byk2 huhu..

satey

Hui haaaaaaaaaaa, bang akak adik mai cini wei.. ahaha beli satey dapat satey bang, hui beli satey dapat satey bang... hahaha abg akak adik acik blogger2 singgah ler.. beli satey wei..

haha Dah cari tapak dah bukak tapa.. mniage la bang.. ade org mniaga ikan, ayam, udang, ha serba serbi.. seme gak ngan kawan2 blogger yang lain, ade mcm2 citer dicanang, ade mcm2 hal dan info dikongsi.. ade yang jual barang.. ade yang beli barang.. haha macam pasar malam... aper pon singgah lah mane2 blog yang anda nak singgah kalau singgah sini layan la satey dlu ok.. hahahahahahahaha, haha.. layan lagu satey dlu.. yer..

Aaaaa singgah bang, singgah dik, singgah kak, beli satey dapat satey haha.. singgah singgah singgah dlu.. hui

Satey.. satey.. satey wei satey..

Haaaaaaaaa, jgn ditunggu

Yahh dimana tapak.. lagu popular senario sekitar akhir 90an dan awal milanium,
huhu mengingatkan kita kepada lawak slumber mereka.. huh

yah kepada mereka nk mencari tapak peniagaan ke, tapak bloggerke.. huhu selamat menapak diucapkan huhu

eeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaah heeeei

sms.. huhu mcm tol.. huhu kelam kabut huhu.. ape2 pon.. keng kawan skalian layan jer

sms punya pasal.. ape pasal?

huhu

sat2.. amboi lama dah aku xbukak blg aku nie.. beranai2 dah ber sawang da.. aquarium kna ganti baru... huhuhu
tp xpa aku cheriakan suasana pblog ini ngan zapin huhuhu.. harap terhibur nah. kepadal bloggerers yg slalu berjalan diblog yang tak seberapa ini makaseh byk2

hou, layan zapin sket

HITLeer (pukui).. main2 plak

Ingat Yang Dokter Pesan



Dokter pesan: