There was an error in this gadget

Friday, May 7, 2010

PERUTUSAN ORANG KAYA



Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat…

ANDA INGINKAN HARTA ORANG KAYA KG SEPENING LALAT?
Harta-harta, estet-estet, factory-factory, sumanya dok ada
Mau tak mau.. mau laa. WASIAT Niee




Cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv

tengok

dengar

lending



Bagitau 3 makanan pelik yg pernah anda makan

telur dadar mata kerbau, teh ais "o" Limau..

.
Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK

adalah 20- 80 orang, takat nk wat ramai boleh laa

.
Favourite soalan ni….. macamane korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe…kat mana???

Dari mata turun ke hati, dah tu hati-hati



Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active atau7 paling tak active

                    dauspozi                   

Terima kasih kepada rakan2 blogger terutamanya Adamlifestory dan cik mimi serta rakan -rakan blogger yang lain.

0 comments: